Forum K.M.F.L. Strona Główna K.M.F.L.
Klub Młodych Fanów LEGO - Archiwum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[MOC] Man TGA

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Truck Trial
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jasiu
Użytkownik



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:04, 30 Lis 2008    Temat postu: [MOC] Man TGA

Witam!
Po krótkiej przerwie, przedstawiam Wam moją, nową trialówkę.
Jest to MAN TGA.

[link widoczny dla zalogowanych]


Dane techniczne:
-Napęd: 2 pfy xl, przełożenie 9:1
-Skręt: pf medium z przełożeniem 9:1
-Zawieszenie: przód i tył kolebka
-Waga: ok. 2,5 kg

Prace nad trialówką zaczęły się gdzieś około września, początkowo zawieszona była na mostach z wahaczy 8880, jednak niski prześwit i mała pancerność spowodowały jej rozbiórkę.
Następną wersję mostów możecie oglądać na zdjęciach, spisują się doskonale. Zwrotnice w przednim moście wzorowane są na zwrotnicach TT, a cały przedni most zamocowany jest do ramy za pomocą obrotnicy. Tylni most z powodu braku drugiej obrotnicy ma wbudowanego pfa xl do napędu.
Nadszedł czas na ramę, pierwsza wersja z liftarmów była bardzo elastyczna, więc przerzuciłem się na technic bricki.
Co do wyglądu, to nie jestem z niego zadowolony, jednak nie miałem ani odpowiednich części, ani funduszy, żeby je zakupić, ale starałem się jak najbardziej odwzorować oryginał.

Nie będę więcej pisał, bo i tak mało kto to przeczyta. XD


Filmik

[link widoczny dla zalogowanych]

Deeplinki:
[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez jasiu dnia Sob 14:56, 06 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrekLego
Użytkownik



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: z Wrocławia

PostWysłany: Nie 20:41, 30 Lis 2008    Temat postu:

Ładny, w jedynie słusznym kolorze Jezyk
Podoba mi się kabina?, sorka jak coś pomylę ale ja jestem ciężarówkowym laikiem.
Światła wymieniłbym na tiles 1 x 1 TrYellow.
Podsumowując: ładna praca Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bizek
Użytkownik



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Bojanowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:01, 01 Gru 2008    Temat postu:

Bardzo mi się podoba masz mój głos!
Troszkę za długa kabina.
Rozwiązanie z obrotnicami jest dobre bo nie obciąża zbytnio axli do skrętu lub napędu.A światła masz działające do niego?W terenie go już testowałeś?
Czekam na film!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
igorwlkp
Użytkownik



Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Rawicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:45, 01 Gru 2008    Temat postu:

Nooo, zaskoczyłeś mnie. Powiem Ci że jest świetny. Widzę że jesteś dumnym posiadaczem 8880. W technicowym kolorku Jezyk ba bardzo słusznie.kabina może troche odbiega od orginału ale to nic, jest rozpoznawalna Wesoly 9/10
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiu
Użytkownik



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:22, 01 Gru 2008    Temat postu:

1.Światła niestety nie działają, ponieważ nie jestem jeszcze dumnym posiadaczem 8297.
2. W terenia testowałem samą ramę z liftarmow, ale ostateczną wersją podjeżdżałem na słabych bateriach pod jakieś 50 - 60 stopni to dawała radę.
3. Co do kabiny to są różne wersje, są dłuższe i krótsze, a zresztą jak bym zrobił ją krotszą to atrapa by nie weszła. XD

Dzięki za komentarze.


Ostatnio zmieniony przez jasiu dnia Pon 16:26, 01 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aragorn
Użytkownik



Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:23, 01 Gru 2008    Temat postu:

No więc tak Wesoly
Błotniki mi się nie podobają, za bardzo wystają, arab miał lepsze: P Siedzenia dośc słabe, lusterka tak samo. Klamki za to dośc fajne. Drzwi się otwierają? Na dach mogłeś dac tilesy, ale wiem że takiej ilości na pewno nie masz. Dach może spróbujesz SNOT'em nigdy jeszcze takiego nie widziałem xD Bryła ogólnie...średnia. Co do zawieszenia i innych dupereli sie nie wypowiem, bo sie po prostu nie znam, mogę powiedziec tylko tyle że wygląda na wytrzymałe, aczkolwiek proste.
Jak zobacze jak jeździ to powiem coś więcej Jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tezu
Użytkownik



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Trzcianka

PostWysłany: Pon 19:50, 01 Gru 2008    Temat postu:

No no... widzę, że muszę się na prawdę wziąć za moją trialówke (mam dopiero połowę zawieszenia). Ładny, nietoporny kształt, lecz nie podobają mi się lusterka i przedni zderzak (brakuje na nim rejestracji, albo wlotu powietrza). Ładne wnętrze jak na trialówkę, bo nie jest ono tutaj ważne. Technicznie niczego sobie, a wręcz bardzo dobrze. Szkoda, że z tyłu jest trochę goło, ale to nieduża wada. Ogólnie trialówka udana Wesoly

Pozdrawiam Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieślu
Użytkownik



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Karczew

PostWysłany: Wto 15:33, 02 Gru 2008    Temat postu:

Całkiem fajna,ale jak słyszę lub widzę MAN TGA to mi się przypomina konstrukcja Smyka,która jest moim zdaniem jedną z najfajniejszych jakie były.

Nie pasują mi tu te koła od 8880
Jak dokupisz części i dopieścisz maszynę to będzie super


Ostatnio zmieniony przez cieślu dnia Wto 15:35, 02 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99
Użytkownik



Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:58, 02 Gru 2008    Temat postu:

super daje 6/6 kolor idealny do tira masz mój głos
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiu
Użytkownik



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:59, 06 Gru 2008    Temat postu:

Filmik

Troche słaba jakość bo nagrywany komórką, ale najważniejsze widać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TT
Użytkownik



Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Bytom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:47, 07 Gru 2008    Temat postu:

Witajcie M.F.L! :-)

Zauważyłem dziś rano tą trialówke na bricku. No i trafiłem tutaj.
Przechodzę od razu do sedna sprawy -
Bardzo fajna trialówka!
Prezentuje się fajnie, technicznie też nie można się dopatrzeć wielu wad. Zwrotnice nie są takie same jak moje. Jeden ważny element został inaczej zbudowany Mruga
Wszystko fajnie, ale martwi mnie jedna rzecz. Ma 2 silniki XL, jest lekki, a mimo to jakoś z trudem ciągnie przez opony. A wszystko to przez bardzo ciężką kabinę. Jest duża i ciężka. To bardzo pogarsza właściwości jezdne Twojej fury.
No,ale może jakoś ją odchudzisz, jak nie to na pewno na przyszłość będziesz widział, jak się za to zabrać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:15, 07 Gru 2008    Temat postu:

Miałem okazję trzymać tego "kloca". Oprócz tego, że rozpada się pod własnym ciężarem, waży dobre pół kilo. I w napędzie straszne opory były...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiu
Użytkownik



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:03, 07 Gru 2008    Temat postu:

Uszi, trzymałeś starą wersję na wahaczach od 8880, a ona była pełna niedociągnięć, tej nie trzymałeś.
Przyznaje, że kabina jest troszeczke ciężkawa, ale to tak naprawdę moja pierwsza trialówka i myślę, że kolejna będzie lepsza.

TT napisał:
Zwrotnice nie są takie same jak moje. Jeden ważny element został inaczej zbudowany Mruga


Dlatego napisałem, że się wzorowałem. Mruga


Ostatnio zmieniony przez jasiu dnia Nie 12:43, 07 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieślu
Użytkownik



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Karczew

PostWysłany: Pią 15:43, 12 Gru 2008    Temat postu:

Odświerzę temat bo mam prośbę:mógłbyś zrobić kilka fotek mostów,zwłaszcza przedniego.Chodzi mi głównie o mocowanie mostu do ramy i rozwiązanie skrętu.Byłbym zobowiązany.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiu
Użytkownik



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:28, 12 Gru 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymaj. Kwadratowy


Ostatnio zmieniony przez jasiu dnia Pią 16:29, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:38, 12 Gru 2008    Temat postu:

Jasiu, mu chyba niepotrzebne zdjęcia zamontowanego mostu. Może czas rozebrać trtr, bo się tylko kurzy...
Z innej beczki - widzę, że inspirowałeś się moim mostem. Wstydź się kradzieju Jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiu
Użytkownik



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:12, 12 Gru 2008    Temat postu:

uszolot napisał:
Z innej beczki - widzę, że inspirowałeś się moim mostem. Wstydź się kradzieju Jezyk


W czym się niby wzorowałem? Z tego co pamiętam to raczej w niczym, ale może wiesz lepiej. XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Truck Trial Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin