Forum K.M.F.L. Strona Główna K.M.F.L.
Klub Młodych Fanów LEGO - Archiwum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kamaz 4326
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Truck Trial
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:09, 23 Lis 2008    Temat postu: Kamaz 4326

Dobry!

Dziś przedstawiam moja najnowszą trtr - ww. Kamaza 4326.

Posiada napęd 4x4 (przez 2 pfy xl bezpośrednio w mostach) i zawieszenie kolebkowe. Jeździ znacznie lepiej niż Unimog (co trudne do osiągnięcia nie było) i nic w niej nie skacze. Przy próbie siłowania się ze ścianą, albo pfy stają, albo felgi obracją się w oponach. Do skrętu słuzy silnik pf medium w przednim moście.
Atrapę silnika napędzy drugi, a wyciągarke trzeci.
Z przodu zamontowałem światełka z nowego off-roadera, jakby mi przyszła ochota na wiejski festyn.
W planach było elektryczne kontorolowanie zawiechy, ale nie mam wystarczającej ilości obrotnic Smutny Przełożenie to 1:5, zmiana na 1:9 to około 3 minuty roboty. W zasadzie tak duże przełożenie przydaje się tylko pod górkę. Czemu? Bo masa tej trialówki to wg. wagi dla psów około 2,40 kg. B boxy można bardzo łatwo wyjąć.

Kabina to wielka walka z proporcjami. Jak widać, zaczyna się na takiej wysokości jak w oryginale, ale blotniki są znacznie wyżej. Nie ma lusterek(bo łatwo odpadają) ale ma wycieraczki[o ile można to tak nazwać]. Wnętrze raczej spartańskie.

Co na koniec? Sam nie wiem; napiszę może, że całkowicie z tej trtr zadowolony nie jestem; następna, zgodnie z tradycją, będzie w czymś lepsza. Podziękowanie tylko jedno - dla nektaru bogów czyli BE!POWER. Mam 2 naklejki tego wykwintnego trunku - na dachu i prawych drzwiach.

Filmik będzie w tygodniu, jak się aku naładują. Na warunki plenerowe nie macie co liczyć, zważywszy na to, że za oknem biało. Żegnam i życzę ładnego bałwana (sam bym chętnie ulepił, ale nie mogę Smutny)

Galera [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez uszolot dnia Nie 14:29, 23 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bizek
Użytkownik



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Bojanowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:37, 23 Lis 2008    Temat postu:

Podoba mi się!
Jak narazie jesteś najproduktywniejszym truck trailowym budowniczym na KMFL!Podoba mi się rama z liftramów i dobre przeniesienie napędu.Dobrze że nic nie skacze.Ale za to kabina trochę no taka....prosta.Bardziej mi Stara albo Tatrę przypomina niż Kamaza.

Ogólnie jest ok dobra dobra robota!

7+/10

P.S.Czekam na film Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QQS
Admin



Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:50, 23 Lis 2008    Temat postu:

Czasami kiedy widzę podobne MOC-e to mam ochotę zbudować trialówkę- poważnie. Jedyny problem to zakup PF-ów... no i potrzeba niestety bardzo dużo klocków...

Wracając do Twojego dzieła- bardzo mi się podoba. I kto powiedział, że trialówka nie może być ładna Jezyk ?? Świetna kabina, świecące lampki- cudo Jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lem
Użytkownik



Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 396
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:55, 23 Lis 2008    Temat postu:

Trzeba zaczac powaznie budowac swoja Mruga
Czekam na film!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartez_96
Użytkownik



Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:57, 23 Lis 2008    Temat postu:

Bardzo ładnie wyszła kabina, i z tego co widać powinna być wytrzymała ale to okaże się na filmie.Jedyna rzecz która mnie się nie podoba to tył który jest słabo zabudowany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LEGO_mak
Klubowicz



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/4
Skąd: Robakowo k. Gądek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:12, 23 Lis 2008    Temat postu:

No pojechałeś na maxa!!!
To ty czy smyk bo jakos nie widzę różnicy w wierności modelu!
Super, znacznie lepsza od poprzedniej wersji!!!
Mogłoby być troszke więcej zaokrągleń na masce...
6/6
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99
Użytkownik



Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:54, 23 Lis 2008    Temat postu:

mi się bardzo podoba daję 6/6 i czekam na film
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SimonStorm
Użytkownik



Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Czestochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:08, 23 Lis 2008    Temat postu:

Bardzo ładne. Podoba mi się żółta kabina (bardzo lubię ten kolor) i wysokie zawieszenie. Pewnie dobrze sprawdza się terenie. 8/10.

Ostatnio zmieniony przez SimonStorm dnia Nie 22:27, 23 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiu
Użytkownik



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:25, 23 Lis 2008    Temat postu:

SimonStorm masz ostrzeżenie, za nabijanie postów.

Arab ta z8 od skrętu powinna być bardziej wzmocniona, bo przy większym obciążeniu może sie zsunąć, popracuj jeszcze nad paką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:27, 23 Lis 2008    Temat postu:

Tak się właśnie zastanawiam, czy odchudzać trtr w stronę szybkości, czy nawalić złomu na pakę, żeby przelicznik był dobry. Z8 się nie zsuwa, przynajmniej mi się to nie zdarzyło - pf medium trzyma axla sztywno w miejscu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filozof
Admin



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 715
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Luboń pod Poznaniem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:03, 23 Lis 2008    Temat postu:

Taki ładny, że mógłbym przerzucić się na TECHNIC!
Porządny wygląd, i z niecierpliwością czekam na film Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Powerslave
Użytkownik



Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: KPAKOB.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:14, 24 Lis 2008    Temat postu:

Cytat:
czy odchudzać trtr w stronę szybkości, czy nawalić złomu na pakę, żeby przelicznik był dobry


Przelicznik ssie. Przestałem do niego przywiązywać wagę, jak mój dwukilogramowy grat z przelicznikiem coś koło 640 został pokonany przez malutkiego Unimoga o przeliczniku 200 ;-> Mimo takiej różnicy Unimog miał dużo lepszy czas i pozwoliło mu to wygrać I etap GP Galicji ;->


Ostatnio zmieniony przez Powerslave dnia Pon 22:11, 24 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:31, 24 Lis 2008    Temat postu:

Też tak myślę, a ciężarówka szybka jest znacznie bardziej efektowna Wesoly Jutro po południu postaram się dodać film.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tezu
Użytkownik



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Trzcianka

PostWysłany: Wto 13:46, 25 Lis 2008    Temat postu:

Bardzo ładna kabina, ale nie przypomina idealnie kamaza. Dobre zawieszenie oraz przeniesienia napędu. Szkoda, że w ogóle tyłu nie zabudowałeś. Ogólnie super trialówka Wesoly Aż ręce samę rwą mi się do pracy, aby zbudować coś własnego. Oszczędne wnętrze jest jak najbardziej na miejscu (jeździłem kamazem i wiem jak to jest).

Pozdrawiam Wesoly i zapraszam do komentowania moich MOC-y.

P.S. Ja na twoim miejscu bym zrobił szybszą trialówkę, ponieważ jest i skuteczniejsza i oczywiście daje więcej zabawy oraz emocji (ciażarówka jadąca ileś tam setnych km/h to dla mnie żadna frajda, a o to powinno w tym chodzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieślu
Użytkownik



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Karczew

PostWysłany: Wto 14:08, 25 Lis 2008    Temat postu:

Wielki szacun.Baardzo bardzo fajna.Estetyczna kabina.Dodaj jakiś lekki burdelik za kabiną i będzie jeszcze lepiej.Z niecierpliwością czekam na film, nawet indoor



Widząc tę ciężarówkę na BS nie skapowałem ,że jest Twoja Wesoly I mi też brakuje obrotnic Wesoly


Super,że olałeś przelicznik i poszedłeś na całego tworząc szybką maszynę Wesoly .Sam w Uralu spróbuję pójść w tę stronę(ekstremalnie spróbuję 1:3) ale brakuje mi części.Na szczęście na gwiazdkę 8295 i wtedy na pewno skończę ją jak należy.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:49, 25 Lis 2008    Temat postu:

Teraz mam problem. Filmik zrobiłem, ale nie ma na nim podjazdu pod górkę - felgi obracacją sie w oponach. To dość duży problem, bo pojazd staje w miejscu i słyszę kakofonię pisków, jakei wydaje guma trąca o plastik. Jak docisnę ciężarówke palcem do ziemi, to podjedzie pod jakies 55 stopni. Nagrać filmik z podajzdem mogę nagrać z dociśniętyn palcem, ale wolałbym rozwiązać ten problem. Wszystkie kleje i rozwiązania na stałe odpają. Powiem, że problem nasilił się po wyjściu do lasu na krótka przejażdżkę z Jasiem. Nie wiem czemu, bo felgi mokre nie są, na dodatek przetarłem je chusteczką. Jakieś pomysły?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieślu
Użytkownik



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Karczew

PostWysłany: Wto 14:58, 25 Lis 2008    Temat postu:

Zdejmij opony,wszystko dokładnie oczyść jeszcze raz.I załóż jeszcze raz.

Możesz tez spróbować taśmy dwustronnej.


Ostatnio zmieniony przez cieślu dnia Wto 15:00, 25 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Truck Trial Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin