Forum K.M.F.L. Strona Główna K.M.F.L.
Klub Młodych Fanów LEGO - Archiwum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mercedes Unimog U300

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Truck Trial
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maczar
Użytkownik



Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 13:39, 26 Wrz 2008    Temat postu: Mercedes Unimog U300

Mój unimog:

[link widoczny dla zalogowanych]
Konstrukcja dość prosta - zawieszenie pneumatyczne - przód i tył.
[link widoczny dla zalogowanych]

Napęd - 2 x PF XL
Skręt - 1 x PF medium
Jeździ po wszystkim.



[link widoczny dla zalogowanych]

Kierowca z 4-punktowymi pasami bezpieczeństwa

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

Napęd realizowany za pomocą kardanów oraz ślimaków w mostach.

Później dodam filmik bo w tym momęcie nie posiadam kamery.

Opinie mile widziane - nawet te negatywne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiu
Użytkownik



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:34, 26 Wrz 2008    Temat postu:

A więc tak...
Pierwszy minus to pompka do pneumatyki, nie znam się dobrze na regulaminie trtr ale wiem, że podczas przejazdu nie wolno dotykać ciężarówki,
Drugi minus to kardany w napędzie, połamią się na 1 większej przeszkodzie,
Trzeci minus to most, który nie wygląda na bardzo pancerny.
Co do wyglądu, to mało przypomina mi to Unimoga, ale czekam na filmik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maczar
Użytkownik



Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 15:14, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Co do pompki to się zgadzam - kara czasowa.
Kardany i most - Nic się nie łamie - prędzej felgi obracają się w oponach i traci przyczepność. Nigdy nie rozsypał się most a wjeżdżałem na wszystko co mam w domu i nie ma pionowej ściany wyższej od niego.
Kardany też dzielnie wszystko wytrzymują.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:42, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Brzydki. Dziurawy. Kardany. Brak błotników. Rozkraczające się mosty. Bardzo marny prześwit. Zwrotnice na T. Trianagle. Za dużo zębatek.
I zdecydowanie za szeroki. Nieodpowiednie przełożenie.Czy silnik nie powinien być pod maską?
Jednak te stare Unimogi były ładniejsze...Takie pocieszne kanciaki Wesoly
Foty zdecydowaniego za duże jak na forum. Może link do galerii?


Ostatnio zmieniony przez uszolot dnia Pią 15:44, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiu
Użytkownik



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:30, 27 Wrz 2008    Temat postu:

Trialówka Uszolota też w domu była super extra hiper mocna, ale jak testowaliśmy ją w terenie to na najmniejszej przeszkodzie zębatki zaczęły skakać. Idz zrobić jej test na dworzu i wtedy pogadamy o jej wytrzymałości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bizek
Użytkownik



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Bojanowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:08, 27 Wrz 2008    Temat postu:

Trochę jest ona taka pusta Kwasny
I jeszcze pompka pneumatyczna jest nie za bardzo w trajlówce Smutny
Mosty nie za pancerne jak na trajlówkę i mały prześwit Kwasny
A do tego nie za bardzo przypomina Unimoga Kwasny

Czekam na film Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lem
Użytkownik



Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 396
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:43, 27 Wrz 2008    Temat postu:

Tak wogóle, tył to oś wleczona?

Dziś zrobiłem pierwszy jeżdżący prototyp Tatry. Dałbym 20 zł jakby ktoś przejechał bez serwisu przez pokój, i kolejne 30 jakby nic nie przeskoczyło. Po prostu muszę kupić dużo technic bricków i żółte resory, bo to co teraz mam nawet usztywnić nie mam jak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filozof
Admin



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 715
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Luboń pod Poznaniem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:26, 28 Wrz 2008    Temat postu:

Użytkowniku Maczar - dostajesz ostrzeżenie słowne!
Proszę nie wrzucać zdjęć powyżej 800x600!
Tak w ogóle fotosik jest zły!
Załóż sobie konto na [link widoczny dla zalogowanych] i wrzuć mniejsze zdjęcia (pomniejsz je na komputerze!)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Truck Trial Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin