Forum K.M.F.L. Strona Główna K.M.F.L.
Klub Młodych Fanów LEGO - Archiwum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[MOC] Star 200
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Technic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SebolPol
Gość






PostWysłany: Sob 12:16, 28 Cze 2008    Temat postu:

Hehe, pomysł cwany, ale mi się zbytnio nie podoba Jezyk Ale jak inni uczestnicy się zgodzą to ,,róbta co chceta'' xD Ja postanowiłem także zrobić Stara 200, bo to fajna marka, a drugi raz 266 nie będę robił Mruga
Powrót do góry
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:51, 28 Cze 2008    Temat postu:

Od razu mówię, żę patent zastrzeżony Jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
makorol
Moderator



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Bystrzyca

PostWysłany: Sob 13:28, 28 Cze 2008    Temat postu:

No tak formalnie to nie. Chyba że pójdziesz z tym do urzędu patentowego Wesoly Ale pomusł całkiem dobry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:02, 29 Cze 2008    Temat postu:

Nowe zdjęcia w galerii. Mam już jakieś 95% pojazdu.
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez uszolot dnia Nie 16:02, 29 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebolPol
Gość






PostWysłany: Nie 16:15, 29 Cze 2008    Temat postu:

A może dasz bezpośrednie sznurki? Jezyk Bo nie chce mi się czekać za BS... Mruga
Powrót do góry
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:18, 29 Cze 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakoś specjalnie ostre nie są, ale to nie jest ostateczna wersja Jezyk


Ostatnio zmieniony przez uszolot dnia Nie 16:19, 29 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebolPol
Gość






PostWysłany: Nie 16:25, 29 Cze 2008    Temat postu:

Nie wiem czy czytałeś, na lugpolu wypowiedzieli się na temat Twojego patentu (za sprawą Maćka, bo im o tym wspomniał Wesoly ) i nawet im się to spodobało. Mruga Twój MOC powoli dobiega do stadium końcowego, jest ładny, dbasz o detale (np. schodki do kabiny Mruga ), ale nie podoba mi się użycie kardanów, nie lubię tych elementów i od jakiegoś czasu staram się ich nie używać, bo nie są za trwałe... Ogólnie to mi się podoba, ale Ty już o tym dobrze wiesz Mruga A ja postaram się niedługo zaprezentować swoją wersję 200... Wesoly
Powrót do góry
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:42, 29 Cze 2008    Temat postu:

Mógłbym też tyłu dać mega kardana, ale bym musiał wywalić mechanizm obracania obrotnicą za pomocą silnika...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebolPol
Gość






PostWysłany: Nie 17:03, 29 Cze 2008    Temat postu:

No to pytanie: Czy będziesz używał zwyżki w trakcie jazdy? Jeśli tak, to silnik obowiązkowy, jeśli nie - to lepiej wzmocnić napęd i pozbyć się kardanów ( od razu mam na myśli kiełbasę Duke'a Mruga )
Powrót do góry
jasiu
Użytkownik



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:39, 29 Cze 2008    Temat postu:

SebolPol z tą zwyżką to chodzi o to, że ma zmieniać środek ciężkości podczas jazdy na przeszkodach itp., więc można z tego sądzić, że będzie używał tego podczas jazdy.

Ostatnio zmieniony przez jasiu dnia Nie 17:39, 29 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebolPol
Gość






PostWysłany: Nie 17:46, 29 Cze 2008    Temat postu:

Wiem o co w tym chodzi Jasiu Mruga Ale na początku robił ją od tak sobie, dla dodatku, a nie po to, żeby sobie nią pomagać. Nie wiem po prostu, czy nie lepiej zrezygnować z elektryki w zwyżce i dzięki temu zagospodarować miejsce na wzmocnienie napędu.
Powrót do góry
makorol
Moderator



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Bystrzyca

PostWysłany: Nie 18:24, 29 Cze 2008    Temat postu:

Te kiełbasy wcale nie są tak "niesamowite" jak się wydaje. W takim ułożeniu jak miał Duke będzie ok, ale w takim jak u uszolota mogą strzelać (ja mam w trialówce podobne ułożenie i o wiele większą wagę i przy XLu po prostu się rozszczepiają)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebolPol
Gość






PostWysłany: Nie 18:33, 29 Cze 2008    Temat postu:

Jak to napisał Duke, wszystko zależy od tego, jak się połączy elementy w niej.
A Ty Maćku budujesz tego Pinzgauera? Czy jednak Tatrę?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 18:38, 29 Cze 2008    Temat postu:

Model owszem i ładny ale mam niewybaczalny błąd,ale o tym póżniej.

Najlepiej by było jak byś użył do przeniesienia napędu knobów. Są one chyba najlepsze z moich obserwacji bo nie strzelają. A kardany wytrzymują tylko do pewnego momentu.



TO nie jest Star 200 !! To jest Star 244!!!

200 ma napęd tylko na tył ! A 244 na obydwie osie.


P.S Też buduję ciężarówkę (zgodną z regulaminem TruckTrialu) ale chyba użyję dyferencjału bo szkoda mi patrzeć jak mi przez jego brak dusi silnik.
Powrót do góry
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:43, 29 Cze 2008    Temat postu:

Makorol - ten star ma ponad 1,5 kg.
Bocian - gdzie mam użyć tych knobów? Przecież tam w napędzie nie ma ŻADNEJ przekładni kątowej, a każda zębatka służy do zmiany przełożenia. Cały napęd wygląda tak:
Sinlik RC->ślimak->z24->z12->z20.
Reszta zębatek jest do obrotnicy.
A nawet jeśli...dobrze zamontowana zębatka 24 na ślimaku nigdy nie strzeli, zębatka double bevel również;innych tam przecież nie ma.
A co do wersji...faktycznie, dałem dupy Jezyk


Ostatnio zmieniony przez uszolot dnia Nie 18:45, 29 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebolPol
Gość






PostWysłany: Nie 18:46, 29 Cze 2008    Temat postu:

Masz rację, zresztą takie nazewnictwo było normalne u Stara (skrót w nazwie, np Star 266 = 6x6), ale Uszi mógł zrobić Stara 200, i po prostu na potrzeby DakarTruck przerobił go na 4x4 Jezyk One chyba nie różniły się wyglądem (raczej na pewno). Sam się waham, czy nazwać mojego powstającego MOCa 200 czy 244, ale to raczej obojętne Mruga
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 18:59, 29 Cze 2008    Temat postu: e

Uszolot bo ja słyszałem ze wprowadzacie jednak tą skrętną oś Wesoly

I dlatego o tych knobach napisałem


Ale jak bez skrętu to wszystko ok Wesoly


P.S Z tą zębatką z24 to się nie zgodzę , widziałem kiedyś na brickshelfie
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Technic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin