Forum K.M.F.L. Strona Główna K.M.F.L.
Klub Młodych Fanów LEGO - Archiwum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mercedes Unimog U1800 TruckTrial

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Truck Trial
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek builder
Klubowicz



Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:49, 27 Kwi 2008    Temat postu: Mercedes Unimog U1800 TruckTrial

Nie straszny mu piach, nie straszny mu gruz,
Moc jego niczym nieustający mróz,
Pogromca wapieni niczym władca ognistych płomieni,
Przemierza szlaki niszcząc kwiaty i ptaki.


Jezyk

Oto przed państwem, przyczyna mojej małej aktywności w prezentowaniu MOCy:
Mercedes Unimog U1800



Prace nad nim trwały od stycznia. Początkowo, jego jednostką napędową miała być zwykła kostka, lecz po wielu mozolnych walkach z ramą, postanowiłem zamontować PFy, z czego jestem bardzo zadowolony.
Waga: ok. 1,5kg
Przełożenie 72:5

Z pewnością, rzucił się Wam się w oczy, mały PF wystający z ramy. Wesoly
Zapewniam Was, że w jeździe terenowej nie zawadza o przeszkody. Wesoly

Napęd w mostach, jest przenoszony za pomocą nowych zębatek kątowych, które jak na razie swoje zadanie spełniają znakomicie.
Jednostką napędową jest PF Xl.

A o to Filmik z moich wojaży na wyżynie:

http://www.youtube.com/watch?v=Aeejrp3LVvg

Oraz galeria BS:
[link widoczny dla zalogowanych]


Pojedyncze fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Piotrek builder dnia Nie 20:49, 27 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:16, 27 Kwi 2008    Temat postu:

Więc tak:
Prześwit - gigantyczny, ale psuje efekt wystający silnik, raz zahaczysz i po zabawie
Zębatki kątowe przy pf xl - fuuuuuj
Środek ciężkości w niebie - będzie się przewracał na boki
Ładna kabina, ale zbyt wysoko osadzona
Tylni most chyba nie jest zbyt mocno zamontowany
I mam wrażenie, że czasami brak mu mocy
Koła z JG?

Ty to masz fajnie - zajedwabisty teren (byłem tam na wakacjach) i mały model, który możesz spokojnie do plecaka schować. Ja swojego kolosa bym musiał chyba w torbie podróżnej nosić. I u mnie same lasy i jeziora są, jak z Jasiem szukaliśmy jakiejś fajnej miejscówki, to znaleźliśm tylko kilka korzeni(mikrych Smutny)


Ostatnio zmieniony przez uszolot dnia Nie 21:23, 27 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek builder
Klubowicz



Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:48, 27 Kwi 2008    Temat postu:

Czemu te zębatki są fuj? Są bardzo dobre!!
Tylni most jest bardzo mocno zamontowany, zapewniam Cię. Wesoly
Gdyby nie był, to pod nic bym nie wjechał. Wesoly
Koła są z JG.

Czy mu brakuje mocy?? No nie wiem. Ja tego nie zauważyłem a to już moja trzecia trialówka, więc mam praktykę. Wesoly


Ostatnio zmieniony przez Piotrek builder dnia Nie 21:52, 27 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matthew444442
Admin



Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 12:04, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Super (lecz , na techniku się nie znam więc nie przyjmuj sobie tego do serca Mruga ). Tam w tle - Olsztyn ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek builder
Klubowicz



Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:59, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Tak, to Olsztyn.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzegorz-00
Admin



Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:13, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Ja tu swoim skromnym zdaniem niewiele mam do powiedzenia, ale myślę, że ten silnik dałoby się dać inaczej, może nawet z drugiej strony, daj forki od spodu.

+4/6
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filozof
Admin



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 715
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Luboń pod Poznaniem
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:48, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Cóż - na wstępie - NIE ZNAM SIĘ NA TECHNICU...
... A ten unimog jest poprostu BOSKI! dane techniczne - niewiele zrozumiałem! xD Ocena 6/6!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:02, 28 Kwi 2008    Temat postu:

I jeśli się nie mylę to trzeci unimog ;)
Zębatki kątowe są fuj, bo mogą się łatwo złamać, a na dodatek powodują strary mocy. A co do broku mocy, to zaznaczam, że mi się WYDAJĘ :) Może to wina braku przyczepności, lepsze by były chyba koła od supercara (ale by oszpeciły) lub od traktora (duże opory toczenia; mogłyby też nie pasować wielkością)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek builder
Klubowicz



Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:22, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Te nowe zębatki jeszcze mi się w trialu nie złamały, a po różnych rzeczach już jeździłem. Wesoly

A z brakiem przyczepności masz rację. Wapień jest bardzo śliski. Dodatkowo, mimo dużego prześwitu, udało mi się kilka razy zachaczyć o skałkę, co dodatkowo hamowało pojazd.

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Piotrek builder dnia Pon 20:25, 28 Kwi 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Truck Trial Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin