Forum K.M.F.L. Strona Główna K.M.F.L.
Klub Młodych Fanów LEGO - Archiwum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrętne osie w Dakar-Truck

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Technic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SebolPol
Gość






PostWysłany: Sob 14:25, 28 Cze 2008    Temat postu:

A więc jak, wprowadzamy układ skrętny? Ja oraz Jasiu jesteśmy ,,za'', a Ty Uszi? Grzesiek? Czekam a odpowiedź. Wstępnie, jeśli wprowadzamy taki przepis, to oczywiście będzie trzeba ustalić ostateczny termin prezentacji modeli Wesoly A może wybralibyśmy się do Kielc z maszynami, po podglądać starszych kolegów z LugPolu?
Myślę, że ta oś skrętna przejdzie, można zrobić coś naprawdę mocnego, wytrzymałego a za razem małego ( mój nowy Star do DakarTruck jest na 14 studów szerokości!).
Powrót do góry
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:19, 28 Cze 2008    Temat postu:

Trochę to dziwne... Bo najpierw organizujemy zaowdy bez osi, a jak kupiłeś pf, to już ja wprowadzasz. Mi to w zasadzie nie przeszkadza, ale nie wiem co na to inni...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
makorol
Moderator



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Bystrzyca

PostWysłany: Sob 16:38, 28 Cze 2008    Temat postu:

SobolPol, śmieszny trochę jesteś (bez urazy). Na początku pisałes, że oś skrętna jest zupełnie niepotrzebna i że ciężarówki moga mieć tylko jeden silnik (wymyśliłeś te zasady po to zebyś ty mógł wziąć w nim udział). A teraz, jak już masz PFy to chcesz oś skrętną. Ehhh
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebolPol
Gość






PostWysłany: Sob 21:11, 28 Cze 2008    Temat postu:

PFy miałem już przy Tatrze, i Ty Uszi dobrze o tym wiesz, a kupno ich było już pewne przed wymyśleniem DakarTruck. Miało być bez skrętu, bo niektórzy pisali, że mają jeden silnik, a niektórzy, że to wystarczy. Bo wystarczy, ale jak się przekonaliśmy, na małych przeszkodach, bo na dużych już nie. Teraz Jasiu zaproponował oś skrętną, ja podjąłem wyzwanie, i spytałem Was o zdanie:) Uszi- mam zdjęcie tego Twojego skrętnego mostu, więc Ci mogę podesłać, bo smuciłeś się, że go zburzyłeś Wesoly
Powrót do góry
uszolot
Użytkownik



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:35, 28 Cze 2008    Temat postu:

MASZ???!!! To byłbym bardzo wdzięczny, jakbyś na rapidshare dał Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebolPol
Gość






PostWysłany: Sob 21:47, 28 Cze 2008    Temat postu:

No jasne, że mam. Tak myślałem, że bez powodu byś na mnie nie naskoczył, bo po prostu smutny jesteś, że Twoja praca poszła na marne, z tym skrętnym mostem... Dlatego specjalnie dla Ciebie zrobiłem 4 godzinny format kompa i odzyskałem wszystkie zdjęcia od Ciebie (nawet te super malucha xD) Jak będziesz na gadulcu to się odezwij, będę jutro koło 10. Wesoly
Powrót do góry
jasiu
Użytkownik



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Iława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:55, 28 Cze 2008    Temat postu:

SebolPol napisał:
Teraz Jasiu zaproponował oś skrętną, ja podjąłem wyzwanie, i spytałem Was o zdanie:)


O oś skrętną walcze od kiedy powstała myśl o DakarTrucku...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebolPol
Gość






PostWysłany: Sob 22:03, 28 Cze 2008    Temat postu:

A ja, widząc problemy na przeszkodach moich dakarówek, oraz zauważając, że Ty też masz taki problem, postanowiłem to wypróbować, w końcu są wakacje i każdy ma więcej czasu Wesoly I powiem, że to jest frajda, prawie jak TrTr, tylko że w mniejszych rozmiarach Wesoly Ja już kończę budowę Stara 200 i powiem Wam, że PF medium także nadaje się do napędu, wzmocniony ślimakiem (tak, ten silnik bez tego jest za słaby) daje niezłe efekty i szanse z przelicznikiem Mruga
Powrót do góry
Piotrek builder
Klubowicz



Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:34, 28 Cze 2008    Temat postu:

SebolPol napisał:
A poza tym- budowałem już 4 ciężarówki tego typu (są one w mojej galerii, m.in Tatra 813 8x8 czy inne moje dakarówki) i testowałem je na ogrodzie i w terenie. Wiem, jak zachowują się na przeszkodach i uwierz mi- gdyby efekt był niezadowalający nie proponował bym zawodów

...
SebolPol napisał:
PFy miałem już przy Tatrze, i Ty Uszi dobrze o tym wiesz, a kupno ich było już pewne przed wymyśleniem DakarTruck. Miało być bez skrętu, bo niektórzy pisali, że mają jeden silnik, a niektórzy, że to wystarczy. Bo wystarczy, ale jak się przekonaliśmy, na małych przeszkodach, bo na dużych już nie. Teraz Jasiu zaproponował oś skrętną, ja podjąłem wyzwanie, i spytałem Was o zdanie:) Uszi- mam zdjęcie tego Twojego skrętnego mostu, więc Ci mogę podesłać, bo smuciłeś się, że go zburzyłeś Wesoly

Sam sobie przeczysz?


Ostatnio zmieniony przez Piotrek builder dnia Sob 23:35, 28 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
makorol
Moderator



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Bystrzyca

PostWysłany: Nie 9:47, 29 Cze 2008    Temat postu:

Cytat:
PFy miałem już przy Tatrze


O to ciekawe... Bo dopiero ok. tydzień po wymyśleniu tych zawodów zacząłeś się afiszować z tym, że masz PFy.

EOT !!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebolPol
Gość






PostWysłany: Nie 10:13, 29 Cze 2008    Temat postu:

Piotrek: przeszkody początkowe były małe, i ciężarówki bez skrętu sobie z nimi radziły bez problemowo Wesoly Ale widząc, że Uszi i Jasiu podjeżdżają pod większe, sam zacząłem próbować. I wtedy okazało się, że trochę gubią kierunek...
Maćku:
PF były już pewne jak powstał temat o DakarTruck. To nie o to chodzi. Przecież mogę zawsze zablokować oś i jechać regulaminowo. Po prostu zobaczyłem, że lepsza zabawa i właściwości terenowe są wtedy, gdy damy układ skrętu. To tyle Wesoly Czekam jeszcze na odpowiedź Usziego (Ty pewnie też jesteś za, masz już fotki Mruga ) i Grzegorza. Pozdrawiam, i przepraszam Makorola za zjechanie trochę z głównego tematu, ale wciąż chodzi i tak o te same ciężarówki Mruga
Powrót do góry
Piotrek builder
Klubowicz



Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:34, 29 Cze 2008    Temat postu:

A widzisz!
To samo Ci mówiłem, lecz Ty powiedziałeś, iż jest to niepotrzebne. Mruga


Ostatnio zmieniony przez Piotrek builder dnia Nie 11:34, 29 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebolPol
Gość






PostWysłany: Nie 12:41, 29 Cze 2008    Temat postu:

No na małych podjazdach nie było, ale im większe przeszkody tym większa frajda, więc to chyba nieuniknione Mruga Zresztą sam dobrze wiesz, wkońcu budowałeś trialówki Wesoly Dobra, zostawmy ten temat Usziemu i poczekajmy na końcową odsłonę jego Stara Wesoly Pozdrawiam.
Powrót do góry
makorol
Moderator



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Bystrzyca

PostWysłany: Nie 15:27, 29 Cze 2008    Temat postu:

Wydzieliłem posty z tematu o Starze Uszolota.

Ostatnio zmieniony przez makorol dnia Nie 18:18, 29 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Technic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin