Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 6:47, 30 Cze 2008 Temat postu: Projekt mostów do TrTr |
|
|
Założyłem ten temat ponieważ zaśmiecamy temat o Starze 200.
Zaprezentuje wam swój most
Ta zębatka z24 służy do skrętu:) (na nią przychodzi ślimak z PF Medium i wtedy bardzo ładnie skręca Miał taki promień skrętu że aż tracił zbieżność kół więc go ograniczyłem.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
A to jest tylne zawieszenie
Chodzi jak w prawdziwym:P tzn. Góra-Dół oczywiście jedna strona Góra a druga Dół. I kolebkowe na boki
Niestety tak jak zawsze wszystko ma swoją wadę mosty tylne są zamocowane solidnie ale tak jak to robi większość kolegów z Lugpolu są one zawieszone na osi, która przekazuje napęd.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 7:23, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
SebolPol Gość
|
Wysłany: Pon 8:10, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tyle, że my w temacie o Starze pisaliśmy na temat, bo o mostach do DakarTruck, a Ty o TrTr.
A co do tych mostów to cóż- według mnie mają za mało wzmocnień i mogą się rozlatywać... Oczywiście mogę się mylić
Ostatnio zmieniony przez SebolPol dnia Pon 8:13, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 8:52, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No bo ja poprostu wolę Truck Trial. Bo jest większy I ma więcej bajerów
No i na kołach 24x43 można od razu zbudować model teama.
Mosty się nie rozlecą bo jest tylko ślimak i z24.
Sebolpol może i się rozlecą ale jak główna ośka się złamie lub wysunie, ale i tak w to wątpię.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 8:52, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
makorol Moderator
Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Bystrzyca
|
Wysłany: Pon 9:11, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tak na razie mówisz. Jeden z moich prototypów mostów był tak pancerny, że aż strach O wiele barzdiej niż Twój i też miał tylko slimaka i z24. Od razu jak go podłączyłem do PF XL się rozwalił. Te silniki mają ogromną moc !!! |
|
Powrót do góry |
|
|
uszolot Użytkownik
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 323 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:13, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jako osoba, która zrobiła kilkanaście (dziesiąt?) prototypów przedniego mostu, widzię tu mnóstwo wad - beleczka skrętna zamocowana na axlu,
złe przeniesienie napędu, za dalekie podpieranie axli z knobami, brak spięcia mostu w pionie i poziomie oraz zwrotnic, nieprzemyślane mocowanie do ramy, za duża zębatka do skrętu.
A zawieszenie mostu na osi to gorsza głupota niż dyferencjał. Miałem to w KrAZie, zdecydowanie odradzam.
I żeby dopełnić marudzenia, powiem, że most ma za niski prześwit A przełożenie za duże jak na pfy
Spróbuj zrobić kilka różnych konstrukcji i wybrać najlepszą. Dobre mosty (tylni też jest bardzo ważny) to 70 % właściwości terenowych trialówki.
Ostatnio zmieniony przez uszolot dnia Pon 9:13, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
SebolPol Gość
|
Wysłany: Pon 9:29, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | No bo ja po prostu wolę Truck Trial. Bo jest większy |
To się chyba musisz bardziej postarać, bo te mosty do Trialówki się nie nadają... Ja na razie zbieram elementy do TrTr (potrzebuję jeszcze koła i atrapę silnika), ale wiem, że mosty nie są taką prostą sprawą, i budowa ich musi trochę potrwać (no chyba, że ktoś dozna nadzwyczajnego olśnienia ).
Dla mnie inspiracją będą mosty z ostatniego pojazdu Duke'a, bo jego samochód chyba najbardziej mi imponuje (pod względem właściwości terenowych, jak i wyglądu). |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 9:58, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Niewiem co wy od nich chcecie jak je podłączyłem do PF to PF stanął.
A tu nic się w moście nie ruszyło.
A zwłaszcza ze ja go nie robię zbytnio do TruckTrialu (myślę tu o Model Teamie) ale zgodnie z jego zasadami.
A owszem skręt jest źle rozwiązany ale nic innego nie przychodziło mi do głowy. Na sucho (Bez obciążenia sprawowało się OK. Ale gdy wjechałem na trawę to już krucho było .
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 10:00, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
SebolPol Gość
|
Wysłany: Pon 10:24, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Niewiem co wy od nich chcecie jak je podłączyłem do PF to PF stanął.
A tu nic się w moście nie ruszyło. |
Cytat: | Ale gdy wjechałem na trawę to już krucho było . |
To więc jak?
Poza tym nie wierzę, że na większej przeszkodzie ten most nie miał by problemu. To już mój najnowszy do DakarTruck jest mocniejszy.
Cytat: | A zwłaszcza ze ja go nie robię zbytnio do TruckTrialu |
To po co zakładasz temat o TrTr? |
|
Powrót do góry |
|
|
uszolot Użytkownik
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 323 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:53, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tu nie chodzi o to jak bardzo jest most pancerny, tylko o jego konstrukcję. Strategicznie umieszczona belka lub liftarm mogą zdziałać więcej niż 50 inncyh umieszczonych bezsensownie. A wielkość i waga będzie nieporównywalnie mniejsza...
A największa bolączka T mostu nie jest skręt, ale mocowanie mostu do ramy.
Ostatnio zmieniony przez uszolot dnia Pon 16:54, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Lem Użytkownik
Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 396 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:54, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Mocowanie mostu do ramy to największy problem moich mostów. Zrobiłem ich niezliczoną ilość zanim się nauczyłem robić coś co działa. Nie powiedziałbym, że działa dobrze.
Ale już wiem, jak doprowadzić napęd do kół przy jednoczesnym skręcie, teraz kombinuje z montażem i rozmiarem mostu (pierwszy działający na długość miał chyba 16 studów, ostatni z 8-10 ) |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:52, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
CZY TEGO NIE NAZYWA SIĘ NECROPOSTINGIEM
A co do postu to mów o jego samochodzie a nie swoim:
POSTY NIE WNOSZĄCE NIC DO TEMATU...
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 17:54, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Lem Użytkownik
Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 396 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:02, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Miesiąc to jeszcze nie necroposting. Przynajmniej w moim uznaniu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adi Admin
Dołączył: 09 Lip 2007 Posty: 806 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Ciechanów Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:20, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ale w uznaniu naszego regulaminu (Z którym masz postępować zgodnie !!!) i netykiety (Z nią także !!!) to JEST NECROPOSTING !!!!! i nic nie wnosisz do tematu tak jak napisał kolega cma55... |
|
Powrót do góry |
|
|
Lem Użytkownik
Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 396 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:23, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
O, dobra, racja, nic więcej nie mówie |
|
Powrót do góry |
|
|
|