Forum K.M.F.L. Strona Główna K.M.F.L.
Klub Młodych Fanów LEGO - Archiwum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

7036 - kopalnia krasnoludów (po drobnej modernizacji...)

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Stare dzieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
QQS
Admin



Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:13, 16 Sie 2008    Temat postu: 7036 - kopalnia krasnoludów (po drobnej modernizacji...)

Witam!
Jakoś z końcem lipca i początkiem sierpnia zakupiłem kopalnię 7036, z której jestem bardzo zadowolony. Muszę przyznać, że generalnie wszystko mi się w niej podoba, jednakże postanowiłem zrobić kilka zmian (które, mam nadzieję spodobają się wam). Zmiany dotyczą nie tyle wyglądu całości, co raczej natury technicznej. Tyle tytułem wstępu.

[link widoczny dla zalogowanych]

kilka fot całości (pokażę tylko kilka):
-[link widoczny dla zalogowanych]
-[link widoczny dla zalogowanych]
-[link widoczny dla zalogowanych]

Lista zmian w kopalni:
- [link widoczny dla zalogowanych]: teraz krasnoludom jest dużo prościej przenosić kryształy w koszu...
- [link widoczny dla zalogowanych] mieszkańcy nie muszą się już trudzić aby otworzyć/zamknąć masywne drzwi do kopalni...
- [link widoczny dla zalogowanych] przyspiesza to pracę górnikom i znów pozwala oszczędzić sporo siły...
- [link widoczny dla zalogowanych] teraz działa jak powinna (zobacz: film)
- dodałem niewielki [link widoczny dla zalogowanych] dla kowala, aby można było podnosić niektóre przedmioty
- [link widoczny dla zalogowanych] z wydobywanym z pod ziemi koszem może być teraz blokowane dzięki zębowi, który został mi się zw częściach dodatkowych...
- dzięki bezpośredniemu połączeniu środka kopalni z jej bokami budynek jest bardziej stabilny

dodane nowe budynki:
- [link widoczny dla zalogowanych] od tej pory każdy troll, ork lub inny osobnik, który zaatakuje znienacka kopalnię musi się liczyć z tym, że zostanie pochwycony i [link widoczny dla zalogowanych] w lochu wykonanym ze skał niemal niezniszczalnych. Dodatkowo nad lochem znajduje się niewielki [link widoczny dla zalogowanych] (jest to o tyle ciekawa konstrukcja, iż jej wysokość/kąt nachylenia można regulować niewielkim pokrętłem; aby wystrzelić pocisk trzeba pociągnąć za sznurek, a następnie go puścić); jej zasięg to jakieś 3-4 metry (mierzyłem od powierzchni ziemi, ale tak na oko Jezyk ).
- [link widoczny dla zalogowanych] pomieszczenie wykonane w litej skale służące do przechowywania i magazynowania żywności dla potrzeb krasnoludzkiej armii; na jego szczycie znajduje się niewielki posterunek ze strażnikiem

... budynki może nie są jakieś super ładne, ale na pewno bawialne (zwłaszcza lochy). Można je łączyć/odczepić za pomocą [link widoczny dla zalogowanych]. Zastanawiacie się czemu dałem rycerzy nietoperzy?? No cóż, jest to rasa ludzi, która zamieszkuje góry i wydała mi się być adekwatna do kopalni. Użyłem tylko 2-óch FK, ale najbardziej elitarnych, którzy pełnią tu rolę strażników. Jak się tu wzięli?? Cóż, to długa historia- dość powiedzieć, że BatLord miał u króla krasnoludów raz dług wdzięczności za pokonanie zbuntowanej armii szkieletów i postanowił oddać swoich najlepszych żołnierzy...

Inne zmiany:
- [link widoczny dla zalogowanych] kiedy są założone żaden troll nie będzie w stanie ich sforsować! (a nawet gdyby się im to udało, wystarczy nakierować odpowiednio balistę znajdującego się nad lochami i przeciwnik nie ma żadnych szans..)

[link widoczny dla zalogowanych]
...chyba już nie muszę wyjaśniać, jak co działa Jezyk muzyka pochodzi z "The World of Warcraft"...

Mam nadzieję, że całość się wam spodoba. Starałem się w miarę dobrać ładnie kolorystykę, ale nie było to takie proste (brak odpowiednich klocków). Czekam na wasze opinie/ pomysły itd...


Ostatnio zmieniony przez QQS dnia Sob 19:16, 16 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 19:16, 16 Sie 2008    Temat postu:

Streszczę to ogólnie: postawiłeś na funkcjonalność i w tym duchu przerobiłeś ten zestaw. Gratulacje!
Powrót do góry
ciastek112
Użytkownik



Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: z Częstochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:48, 17 Sie 2008    Temat postu:

Bardzo fajna kopalnia. Super przerobiony zestaw.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum K.M.F.L. Strona Główna -> Stare dzieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin